Så kom dagen og siste timen livets vei til ende var.
Det var trist å få beskjed om at vår gode venn Knut Einar gått bort. Nå må vil leve på alle gode minner
vi har fra tiden vi har hatt sammen. Takk for trivelige stunder vi hadde som naboer på camping og besøk besøk i hverandres hjem. Gode minner å ta med videre. Du var alltid så blid og smilende, tross din sykdom hørte vi deg aldri klage. Hvil i fred Knut Einar 💙
Tenker på dere alle i sorgen
Tusen takk for alt du var for meg og mine, far- du vil alltid leve videre i våre hjerter og minner❤️🕯️Glad i deg❤️🕯️
Hvil i fred kjære onkel, du vil bli savnet❤️
Varmeste tanker til dere i tapet av en fin og varm mann som gjerne hadde en god replikk på lur💙💙💙
Vi tenker på dere i denne vanskelige tiden. Vi bevarer alle gode minner om Knut fra tiden i Murstadvegen med godt naboskap
Tusen takk for alle gode minner. Hvil i fred Knut . Tenker på familien
Bestafar/far du vil alltid være en del av livene våre videre 💙 Savner deg 💙
Kondolerer til familien 💐
En medfølelse i den tunge tiden. Knut vil for alltid være i våre hjerter og tanker.
Varme tanker
Vår dypeste medfølelse, vi tenker på dere i denne vanskelige tiden ❤️🌹
Takk for gode år❤️❤️
Vår dypeste medfølelse til dere alle ❤️
Tenker på dere i sorgen
Takk for alle gode minner! Varme hilsner fra: Liv Grethe, Bjørn Joar, Espen og Lorena.
Med varme tanker fra oss alle.
Vi føler med dere i sorgen ❤️
Kondolere. Vi tenker på dere.
Varme tanker til dere alle, føler med dere i sorgen🌹🌹
Fra Arnbjørg og Per